Terugbetalingen En Retouren
Terugbetalingen En Retouren
We willen dat u tevreden bent met uw nieuwe aankoop. Controleer uw artikel(en) bij aflevering. Als er een probleem is met uw bestelling, neem dan binnen 60 dagen na ontvangst contact op met onze klantenservice via e-mail. Als u beschadigde, defecte of onjuiste artikelen ontvangt, zullen wij dit in orde maken. (Houd er rekening mee dat dit beleid alleen van toepassing is op artikelen die zijn gekocht in onze winkel: https://aoocci.nl/. Wij kunnen geen service na verkoop bieden als u bij Amazon of andere winkels heeft gekocht.)
- E-mail: support-nl@aoocci.com
Retourbeleid:
Als u niet helemaal tevreden bent met uw aankoop, neem dan contact met ons op via de bovenstaande e-mailadressen om de retour- of omruilservice aan te vragen, maar houd tijdens het retourproces rekening met het volgende:
- Retourzendingen moeten binnen 60 dagen na uw bestelling worden aangevraagd.
- Het product moet in de originele staat worden teruggestuurd.
- Producten met krassen of andere schade worden niet geretourneerd.
- Als de retourzending wordt veroorzaakt door de consument, draagt de consument de vrachtkosten. De specifieke kosten zijn afhankelijk van de koeriersdienst die de consument kiest.
- Als een pakket is gemarkeerd als afgeleverd maar niet is ontvangen, is de klant verantwoordelijk voor eventuele kosten voor opnieuw verzenden.
- Als de retourzending te wijten is aan onze fouten (zoals beschadigde of onjuiste goederen ontvangen door de consument), hoeft de consument de verzendkosten niet te dragen. (De retourverzendkosten worden terugbetaald op basis van een geldige retourbon.)
- Als een product defect is of onderdelen mist, moet de klant het terugsturen naar onze fabriek in China voor inspectie.
- Retouradres: Neem contact op met de klantenservice via e-mail voor het retouradres (support-ph@aoocci.com). Bedankt.
Terugbetalingen:
- Als het product niet werkt met uw auto die op onze lijst met compatibele modellen staat, garanderen wij een 100% terugbetaling van het artikel nadat we het geretourneerde artikel hebben ontvangen zonder dat het beschadigd of bezoedeld is.
- De versnelde verzendkosten zijn een extra service en worden niet terugbetaald.
- Als de klant om welke reden dan ook besluit dat het artikel niet langer nodig is (niet de schuld van de verkoper). Uw terugbetaling wordt verlaagd met een herbevoorradingskost gelijk aan 15% van de totale aankoopkosten.
- We zullen u per e-mail of bericht op de hoogte stellen van uw terugbetaling zodra we het geretourneerde artikel hebben ontvangen en verwerkt.
- U ontvangt een terugbetaling binnen 7 tot 14 werkdagen nadat we uw retourzending hebben ontvangen met dezelfde betaalmethode die oorspronkelijk voor de aankoop is gebruikt. Het kan enige tijd duren voordat de bank de terugbetaling verwerkt. Als u al een tijdje geen terugbetaling heeft ontvangen, controleer dan eerst uw bankrekening opnieuw en neem contact op met de creditcardmaatschappij of de bank voor verdere controle.
- Meer dan 60 dagen na de aankoopdag komt niet in aanmerking voor een terugbetaling onder de voorwaarden van ons programma.
Geen omruiling:
- We accepteren geen bestellingen of ruilen geen artikelen. Als u een andere maat, kleur of product nodig heeft, retourneer dan uw artikel voor een terugbetaling en plaats een nieuwe bestelling wanneer het u uitkomt. Het plaatsen van een nieuwe bestelling zorgt ervoor dat u deze snel ontvangt en dat de voorraad niet opraakt.
Bestelling annuleren:
- Als u uw bestelling om de een of andere reden wilt annuleren, moet u binnen 5 uur na de bestelling contact met ons opnemen en het pakket nog niet is verzonden, het bestelnummer opgeven en de reden voor annulering uitleggen.
- Ons klantenserviceteam zal hun uiterste best doen om uw instructies door te sturen naar het magazijn, zodat zij het uitvoeringsproces kunnen controleren en u een terugbetaling kunnen geven voordat uw pakket wordt verzonden. Houd er rekening mee dat we uw bestelling niet kunnen annuleren zodra het pakket is voltooid en vanuit het magazijn is verzonden.
- We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat de producten op onze website naar uw tevredenheid zijn. Als u vragen heeft over een product voordat u het koopt, of uw artikel is beschadigd of defect na gebruik, hebben we chatondersteuning of kunt u e-mailen naar support-nl@aoocci.com.
